DIDAKTIKA Egyesület
  • Aktuális
  • Egyesületünkről
  • Kilátó Tanoda
  • Dokumentumok
  • Elérhetőségek

Speciális keresés
  • Rendezvények
  • Humánerőforrás
  • Képgaléria
  • Média szerepléseink
  • Kérdőívek
  • Online tanácsadás
  • Ökoturizmus
  • Zöld Horgony

Pályázataink

  • Felzárkóztatás
  • Tehetséggondozás
  • Munkaerőpiac
  • Infrastruktúra
  • Kötelezettségvállalás

Programok

  • EFOP-2.1.2-16-2018-00076
  • EFOP-3.3.1-16-2017-00099
  • EFOP-1.3.7-17-2017-00281
  • EFOP-1.4.3-16-2017-00099
  • EFOP-1.4.4-17-2017-00171
  • KEOP-5.4.1-16-2016-00772
Didaktika Egyesület Facebook oldala
 

Ki mit tud?

Egy fiú és egy lány együtt táncolnakAz elmúlt héten Salgótarján térségében a Tehetségsegítő Tanács „Ki mit tud?”-ra hívta a gyerekeket, a Nemzeti Tehetség Program keretében megnyert NTP-TTM-13-017 számú pályázat segítségével. Az Arany János Tagiskolában mutathatták meg a fiatalok tehetségüket.

Bővebben: Ki mit tud?

Ismerj meg egy új barátot!

A somoskőúfalui székhelyű DIDAKTIKA Egyesület, tehetségpont ismét támogatást nyert el a Nemzeti Tehetség Programban meghirdetett, természettudományi és műszaki, informatikai kompetenciák fejlesztésére irányuló tehetséggondozási programban NTP-MTI-13-0185 azonosítóval.

Bővebben: Ismerj meg egy új barátot!

TÁMOP 1.4.1-12/1-2013-0461

A DIDAKTIKA Egyesület
foglalkoztatási kapacitásának fejlesztése

TÁMOP 1.4.1-12/1-2013-0461

 

Támogató szervezet: Emberi Erőforrások Minisztériuma, Emberi Erőforrás Támogatáskezelő

Támogatási összeg: 13 215 480 Ft

 

Bővebben: TÁMOP 1.4.1-12/1-2013-0461

ISK-HALO-11-0108

Innovatív komplex felzárkóztatás a Salgótarjáni Kistérségben

ISK-HALO-11-0108

 

Támogató szervezet: Wekerle Sándor Alapkezelő

Támogatási összeg: 8 301 480 Ft

Projektidőszak: 2012.03.01 - 2012.06.15

 

Sikeres zárult az ISK-HALO-11-0108 pályázati programunk, amely a Salgótarjáni Kistérség négy településének gyermekeit, lakosságát érintette, Bárnát, Karancskeszit, Karancsságot és Etest. A projekt tevékenységeit az adaptálandó program, a PARTNERSÉG ALAPÚ KISTÉRSÉGI INTEGRÁLT OKTATÁSI MODELL , valamint a szükségletfelmérés eredményei határozták meg.

Bővebben: ISK-HALO-11-0108

3. oldal / 3

  • 1
  • 2
  • 3